ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το ξενοδοχείο Nana Beach ανάμεσα στα 100 καλυτέρα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία του RTK, του μεγαλύτερου δικτύου ταξιδιωτικών γραφείων στη Γερμανία

Το ξενοδοχείο Nana Beach του Ομίλου εταιρειών Καράτζη Α.Ε. βραβεύτηκε ως ένα από τα 100 καλύτερα συνεργαζόμενα  ξενοδοχεία  του  δικτύου  ταξιδιωτικών  γραφείων  RTK  της  Γερμανίας. Η  επιλογή  έγινε μεταξύ  600  ξενοδοχείων  με  τις  μεγαλύτερες  πωλήσεις  στο  χαρτοφυλάκιο  του  δικτύου,  τα  οποία βραβεύτηκαν από επαγγελματίες στο χώρο του τουρισμού. Μεταξύ των σημαντικότερων κριτηρίων για τη  διάκριση  των  ξενοδοχείων,  αποτέλεσαν  η  υψηλή  ποιότητα  των  παρεχόμενων  υπηρεσιών  και  η πελατοκεντρική προσέγγιση.

Η σημαντικότητα αυτής της διάκρισης ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το γεγονός ότι το δίκτυο RTK περιλαμβάνει 3.500 ταξιδιωτικά  γραφεία στη  Γερμανία τα οποία  ανέδειξαν το ξενοδοχείο  Nana Beach ανάμεσα  στους  καλύτερους  συνεργάτες  τους.  Επίσης,  η  βράβευση  αυτή  έρχεται  να  προστεθεί  σε  μια σειρά συνεχόμενων διακρίσεων που λαμβάνει το ξενοδοχείο κάθε χρόνο από φορείς πρώτου μεγέθους. Οι  διακρίσεις  αυτές  προέρχονται  ως  επί  το  πλείστον  από  βαθμολογίες  και  κριτικές  των  ίδιων  των ταξιδιωτών που αξιολογούν την εμπειρία διαμονής τους. Πρόσφατα, το ξενοδοχείο αναδείχθηκε ως ένα από  τα  καλύτερα  all-inclusive  resorts  της  Ευρώπης  από  τα  βραβεία  Travellers’  Choice  2014  του  Trip Advisor,  της μεγαλύτερης  ταξιδιωτικής  ιστοσελίδας  παγκοσμίως.  Η  συγκεκριμένη  διάκριση  από  το δίκτυο RTK αποδεικνύει ότι η σκληρή εργασία και η αφοσίωση της ομάδας του ξενοδοχείου Nana Beach στο να διατηρεί και να εξελίσσει το κορυφαίο επίπεδο των υπηρεσιών του, αναγνωρίζεται και εκτιμάται όχι μόνο από τους ίδιους τους πελάτες του αλλά και από τους συνεργάτες του σε διεθνές επίπεδο.

Αυτός  ο  τίτλος  αναγνώρισης  αποτελεί  με  τη  σειρά  του  επιπλέον  πρόκληση  αλλά  και  ευθύνη  για  το ξενοδοχείο  Nana  Beach  ώστε  να  συνεχίσει  το  σημαντικό  έργο  της  φιλοξενίας  που  παρέχει  μέσα  από όλους  τους  τομείς  των  δραστηριοτήτων  του,  από  το  επίπεδο  των  εγκαταστάσεων  και  των  υποδομών του, μέχρι την προσφορά καλύτερων υπηρεσιών και ανάπτυξη ισχυρότερων δεσμών με τους συνεργάτες του.